ხშირად დასმული კითხვები
რა შედის პირველადი კონსულტაციის საფასურში?
კონსულტაციის საფასურში შედის:
- ჯანმრთელობის სრულყოფილი ანამნეზის შეკრება სამედიცინო კონსულტანტის მიერ
- სრული ფიზიკური გასინჯვა სამედიცინო კონსულტანტის მიერ
- პაციენტის სამედიცინო კონსულტანტისა და მკურნალი ექიმის ონლაინ კონსილიუმი, სადაც გამოიკვეთება დამატებითი კვლევების საჭიროება
- სპეციალური ფასდაკლება და პირობები ჩვენ პარტნიორ ლაბორატორიებსა და კლინიკებში
- პაციენტის პირადი აგენტის მომსახურება კვლევებისა და ვიზიტების დაგეგმვისას
- კვლევების დასრულების შემდეგ ონლაინ კონსულტაცია ამერიკაში თქვენ მკურნალ ექიმთან, თქვენი ჯანმრთელობის მდგომარეობისა და სამომავლო დანიშნულების გაცნობის მიზნით
- განმეორებითი კონსულტაცია (3 კვირის ფარგლებში) მკურნალობის მიმდინარეობის შემოწმების მიზნით.
- პირადი აგენტის მიერ პაციენტის ჯანმრთელობის მდგომარეობისა და საჭიროებების მონიტორნგი 6 თვის განმავლობაში
- საჭიროების შემთხვევაში გადამისამართება ჩვენი ნდობით აღჭურვილ, საქართველოში მოღვაწე წამყვან ვიწრო სპეციალისტებთან, მათთან კონსილიუმის საფუძველზე პაციენტის მკურნალობის მიმდინარეობის მონიტორინგი
რას გულისხმობს პაციენტის პირადი აგენტის მომსახურება?
პაციენტის პირადი აგენტის მომსახურება გულისხმობს ჯანდაცვის სისტემის ნავიგაციის სრულ უზრუნველყოფას, ჩვენი მკურნალი ექიმების მიერ დანიშნულ ლაბორატორიულ და სადიაგნოსტიკო კვლევებსა და კონსულტაციებზე თქვენთვის სასურველ დროს ჩაწერას, კვლევების შედეგების მოკითხვას, პროფილაქტიკური კვლევებისა და განმეორებითი კონსულტაციების თარიღებისა და დროის შეხსენებას და ინდივიდუალურ საჭიროებებზე მორგებულ სხვა დამატებით სერვისებს.
რა დამატებითი უპირატესობით სარგებლობენ თქვენი პაციენტები?
ჩვენი პაციენტები სარგებლობენ განსაკუთრებული პირობებით (მათ შორის მნიშვნელოვანი ფინანსური შეღავათებით) ჩვენ პარტნიორ ლაბორატორებსა და კლინიკებში.
რას გულისხმობს ჯანმრთელობის მონიტორინგის მომსახურება?
ჯანმრთელობის მონიტორინგის მომსახურება გულისხმობს კონსულტაციიდან 6 თვის განმავლობაში პაციენტისთვის საჭირო პროფილაქტიკური და მისი ჯანმრთელობის მდგომარეობისთვის საჭირო სხვა კვლევებისა და დანიშნული თერაპიული ღონისძიებების შეხსენებას. კვლევების შედეგებიდან გამომდინარე, საჭიროებისას, დამატებითი კონსულტაციის დანიშნვას.
რატომ უნდა მყავდეს მკურნალი ექიმი თუ ჯანმრთელი ვარ?
საკუთარი მკურნალი ექიმის ყოლა ისევე აუცილებელია ზრდასრული ადამიანისთვის, როგორც პედიატრის ყოლა ბავშვისთვის.
რატომ უნდა მოვიდე თქვენთან და არა ნებისმიერ ოჯახის ექიმთან?
ჩვენ გთავაზობთ იმას, რასაც ჩვენი ხედვით იმსახურებს ნებისმიერი პაციენტი:
სამედიცინო მომსახურების უწყვეტობას
უტყუარ დიაგნოზს
თქვენი ჯანმრთელობის მართვის ინდივიდუალურად შერჩეულ და მტკიცებულებებზე დაფუძნებულ გზას
ხომ არ ჯობია პირდაპირ სპეციალისტს მივმართო?
მიუხედავად იმისა, არსებობს მდგომარეობები, სადაც ვიწრო სპეციალისტების ჩართვა აუცილებელია და ამას ჩვენი სანდო რეფერალური ქსელი უზრუნველყოფს, ვიწრო სპეციალისტი, თავისი სპეციალობიდან გამომდინარე პასუხისმგებლობას ვერ აიღებს პაციენტის სრული ჯანმრთელობისა და რისკების მართვაზე. ეს მკურნალი ექიმის პრეროგატივაა.
როგორ დავრეგისტრირდე კონსულტაციაზე?
რეგისტრაციისათვის შეგიძლიათ გამოიყენოთ ჩვენს ვებ-გვერდზე არსებული რეგისტრაციის ფორმა ან დაგვიკავშირდეთ ტელეფონის ნომერზე
რა ვქნა თუ გადაუდებელი სამედიცინო მომსახურება მჭირდება?
ვინაიდან კლინიკა JC Med-ის მომსახურებაში ამ ეტაპზე არ შედის გადაუდებელი შემთხვევების მართვა, ნუ დაკარგავთ ძვირფას დროს და მიმართეთ სასწრაფო დახმარებას (112). ამის პარალელურად, ჩვენ პაციენტებს გავუწევთ რეკომენდაციას, თუ რომელ კლინიკებს მიმართონ კონკრეტული მწვავე სიმპტომით.
ხართ თუ არა საყოველთაო დაზღვევის პროვაიდერი?
სახელმწიფო დაზღვევის პროვაიდერი არ ვართ.
როგორ ამინაზღაურებს თქვენთან კონსულტაციას კერძო დაზღვევა?
ჩვენთან კონსულტაციას ნებისმიერი კერძო დაზღვევა ანაზღაურებს თავისუფალი ამბულატორიისათვის გამოყოფილი თანადაფინანსებისა და ლიმიტის ფარგლებში, კლინიკიდან გაცემული ფორმა-100-ის, დანიშნულების, ანგარიშ-ფაქტურისა და ქვითრის საფუძველზე.
ამჟამად არ ვართ არც ერთი კერძო დაზღვევის პროვაიდერი, შესაბამისად, ჯერ თავად დაფარავთ საფასურს და მხოლოდ ამის შემდეგ შეიტანთ სადაზღვევო კომპანიაში ანაზღაურების მოთხოვნას.